VR Bangers Porno Review

VR Bangers logoVR Bangers is een van de nieuwkomers op de markt van virtual reality porn. Zij zijn hun bedrijf op 19 januari 2016 van start gegaan maar spelen nu al een grote rol in deze nieuwe markt. Hun streven is op de drempel naar VR porno eenvoudiger te maken zodat je hier makkelijk in kunt stappen.

Laagdrempelig VR porno kijken voor een goede prijs

Deze drempel willen zij verlagen door VR seksvideo’s van hoogwaardige kwaliteit aan te bieden voor een lage prijs, veel aanbod en deze films aan te bieden via zoveel mogelijk VR brillen. Zo kan je hun films nu al bekijken via de  Oculus Rift, de HTC Vive VR Headset, Samsung Gear VR en alle brillen die worden ondersteund door een smartphone. Inmiddels hebben zij ongeveer 20 verschillende video’s op hun pagina staan en de plannen zijn dat dit er snel meer zullen worden.

Blondines, brunettes en zwartharigen Bij VR Bangers
Hoogwaardige kwaliteit seksvideo’s

Alle films van VR Bangers zullen op verschillende locaties gedraaid worden met verschillende actrices zodat je niet hetzelfde ziet zoals bij veel andere pornoaanbieders wel het geval is. De films worden uitgezonden in Ultra HD resolutie 4K en met een binauraal geluidssysteem. Zij zullen dan ook veel nieuwe moderne technieken gaan gebruiken in hun video’s wat je bij andere aanbieders nog niet eerder hebt gezien. Al met al zorgt dit voor een levensechte ervaring en zullen zij ervoor zorgen dat je letterlijk en figuurlijk aan je trekken zal komen.

Abonnement VR bangers

VR Bangers, nieuwkomer op de VR marktWil je de films van VR Bangers bekijken dan zal hier een abonnement voor moeten worden afgesloten. Hieronder zie je hun tarieven. De prijzen zullen worden aangegeven in Dollars. Bij de betaling zal je de Europrijs zien staan. Momenteel is de Euro iets meer waard dan de Dollar dus de prijzen zullen gunstiger uitvallen. Neem je een lidmaatschap voor een langere periode dan zal de prijs per maand goedkoper worden.

1 maand voor $19.99
3 maanden voor $39.99 wat omgerekend $13.33 per maand is
1 jaar voor $99.99 wat omgerekend $8.33 per maand is

Bij een 3 maands lidmaatschap zal er een Google Cardboard cadeau bijgeleverd worden. Sluit je een jaarlidmaatschap af dan zal je een luxer exemplaar geleverd krijgen met een VR headset wat het dragen een stuk comfortabeler maakt. Bij alle abonnementen zal je onderstaande geleverd krijgen.

Ongelimiteerde toegang tot alle video’s
Downloads en streaming
360 ° video’s