XStoryPlayer Review

XStoryPlayer is een erotisch spel in een zeer gedetailleerde en meeslepende 3D omgeving. U ontmoet vrouwen onder andere via een datingsite en ontmoet hen op openbare plaatsen. Vanuit daar kan het snel uitlopen tot grote hoogtes.

X Moon Productions heeft twee verschillende verhalen in deze VR seksgame verwerkt. In het eerste verhaal “Dark Dreams” werkt u in een sportschool. Daar komt u natuurlijk met vele mooie virtuele vrouwen in contact. Dan ligt het verder aan u en uw conversatie hoever de vrouwen met u het avontuur aan willen gaan. Als het doel is bereikt kunt u beginnen aan het tweede verhaal.

Het tweede verhaal heet “Wet Dreams”. Hier bent u een fotograaf en komen er regelmatig modellen bij u langs om foto’s te laten maken. Van hieruit kunt u ook weer de virtuele vrouwen proberen te ovetuigen met u mee te gaan. Ze zijn momenteel nog bezig met een derde verhaal. Dat heet “Tentacle Dreams” en ze verwachten dat het niet lang meer duurt dat het verhaal beschikbaar zal zijn voor gebruikers.

x-story-player-vr-seks-game

Wanneer u de vrouwen heeft overgehaald met u mee te gaan, luisteren ze naar u met behulp van commando’s. Zo kunnen ze bijvoorbeeld bepaalde poses aannemen of andere acties ondernemen. Het verschilt per vrouw tot hoever ze willen gaan. Het uiterlijk van de vrouwen kunt u zelf bepalen. Zo kunt u de huidskleur, het kapsel en nog veel meer naar eigen smaak invullen.

XStoryPlayer onderscheidt zich door het hoge niveau van de graphics en animatie. De vrouwen bewegen erg natuurlijk en er wordt erg op details gelet. Er wordt bijvoorbeeld gelet hoe de vloeistoffen er uitzien en bewegen de lichamen erg realistisch. X Moon Productions is nu bezig met het toevoegen van meer vrouwen, mannenlichamen, meer emoties, verbeterde geluiden en meer verhalen.

Voor de prijs hoeft u het niet te laten. U kunt XStoryPlayer al aanschaffen voor een spotprijs van slechts € 8,- Hiermee is het een stuk goedkoper dan vergelijkbare virtuele seksspellen. Het spel zal u niet snel vervelen, mede doordat er meerdere verhaallijnen te spelen zijn. U moet ook echt uw best doen om uw doel te bereiken en zo blijft het ook een uitdaging.